vrijdag 18 april 2008

Never say never


Ik heb net voetbalschoenen gekocht.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Oei, had ik je toch beter moeten adviseren: zwarte schoenen.

Opvallende schoenen vragen nl. om getrapt te worden.

Gelukkig heb je ook scheenbeschermers ;-)

Nou ja, ze zien er snel uit en jij bent gewoon te snel voor je tegenstanders, zodat ze je niet kunnen raken.

Succes volgende week, waar sta je?

Sus

Matthijs zei

Ze hadden vrijwel geen zwarte. En rode of gouden waren helemaal zo schreeuwerig.

Ik ben het geheim wapen a.s. donderdag. Zo geheim, dat mijn team en ik zelfs niet weten wat het wapen zal aanrichten. :-)

We hebben precies elf spelers, dus ik sta in het veld.

Ninia zei

hup matthijs hup, laat de devo niet in zijn hempie staan

Niek zei

Komen er ook foto's? Zo'n uniek moment schreeuwt om vast gelegd te worden. Graag een actiefoto. *grijns*

Matthijs zei

Als er actiefoto's gemaakt worden, dan zal ik er wel eentje hier plaatsen.

Anoniem zei

even een tip.. maak ze goed nat voor je gaat spelen.
Anders heb je binnen ene half uur blaren.