woensdag 10 maart 2010

Graaf in het verleden

In afwachting van een project ben ik bezig m'n LinkedIn profiel bij te werken. Dus op zoek naar profielen van vrienden, ex-collega's en voormalige opdrachtgevers.

Eind 1998 ben ik begonnen bij een opdrachtgever, Automobile Brokers Exchange in Leersum, waar ik bijna een jaar heb gewerkt en waar ik het heel erg naar mijn zin had. We werkten daar met een heel leuk team van IBM in de orangerie van landgoed Broekhuizen, in een werkelijk schitterende omgeving.



Uiteindelijk vertrok ik daar op mijn verzoek, omdat ik me verder wilde ontwikkelen. Bij mijn vertrek vroeg de directeur, een hele aardig vent, of ik nog eens langs zou komen, als ik in de buurt was. "Ja natuurlijk doe ik dat" zei ik in de overtuiging dat ik dat ook echt zou doen.
Ik ben er nooit meer langs geweest.

Terug naar m'n LinkedIn profiel en het toevoegen van interessante contacten.
Het zoeken naar Automobile Brokers Exchange kwam niet verder dan een
faillissement vermelding.
De voormalige directeur was met behulp van Google snel gevonden, maar helaas, hij is niet langer de kasteelheer. Uit een artikel in de Volkskrant met de veelzeggende titel 'Kasteelheer op de vlucht', blijkt dat het kasteel nu leeg staat. De Volkskrant heeft nog meer te vertellen over Peter in het artikel 'Een kéurige man'.

Een bezoekje aan het mooie landgoed zit er er niet meer in, maar een herinnering aan een fantastische tijd blijft.

Wie kan ik nog meer opzoeken ...

2 opmerkingen:

Saskia zei

Ach... ja dat is nou weer sneu zeg. Maar dan is het misschien maar goed dat je verder bent gegaan.

Broekhuizen, daar heb ik volgens mij wel eens voor de poort staan fotograferen met Ninia.

Anoniem zei

wij hebben er 2 jaar geleden rondgewandeld, het gebouw zag er toen erg verlaten en verwaarloosd uit, toch jammer van zo'n mooie locatie, kunjij het niet opkopen?(:-)willen wij graag komen logeren