maandag 27 augustus 2007

Mijn werkplek


Op kantoor, in Diemen.

4 opmerkingen:

Niek zei

Wat een rommel op jouw bureau voor jou doen. ;-)
Heb je ook nog een beetje uitzicht?

Ninia zei

leuk om je werkplek te zien. Rommel? Niek doe niet zo mal. Jullie gebruiken alleen maar van die kleine laptopjes met van die kleine monitortjes?

Anoniem zei

Mooie werkplek, lekker naar buiten kijken, maar ook hier weer een ventilator? Heethoofd, warmbloedig of gewoon afkoeling bij het harde werken.
Meermin

Matthijs zei

Helemaal geen rommel, maar gewoon druk aan het werk. :-)
Uitzicht heb ik op de parkeerplaats, als ik het vouwgordijn opentrek. Maar dat doe ik niet zo vaak, omdat de zon dan door het raam komt.

We gebruiken inderdaad laptopjes, met 'kleine monitortjes', maar op een 15" widescreen valt prima te werken. En mocht het me gaan vervelen, dan kan ik de 17" TFT die er naast staat ook nog aansluiten.

De ventilator stond er al toen ik op m'n eerste dag binnenkwam. Ik heb 'm nog nooit aangehad; de stekker zit niet eens in het stopcontact en ik weet niet of 'ie eigenlijk wel werkt.