zondag 24 mei 2009

GeBLOKKEeRde folder

Elke zondag krijg ik een mailtje van Blokker, waarin ze de nieuwe folder aankondigen. Vannacht kwam ook weer zo'n mailtje binnen. Als ik dan 's ochtends aan het ontbijt de folder online probeer te kijken (er zit een link in het mailtje), dan krijg ik het volgende te zien:

En dat is zeker niet de eerste keer.

Zou Blokker er vanuit gaan dat iedereen op zondag uitslaapt, of mag je de folder pas lezen als je naar de kerk bent geweest?

Zelf zou ik eerst de folder online zetten en dan pas de mailtjes versturen. Maar ja, ik werk niet bij Blokker.

4 opmerkingen:

Niek zei

Je bent veel te praktisch!

dutchmarbel zei

Ergerde ik me ook al aan ja. Ik klikte eerst vannacht toen ik het mailtje kreeg, met de boodschap 'folder is zondag pas beschikbaar' (het *was* zondag). Toen stond hij vanmorgen nog open, dus probeerde ik het weer maar om 11 uur was er nog geen folder te zien. En ik ga niet nog een keer kijken.

Ilse zei

Heeft iemand dit al gemeld? Misschien weten ze niet dat het fout gaat...?

Matthijs zei

Ja, ik heb het ze gemeld. Een paar minuten geleden. :-)