dinsdag 26 mei 2009

Twearn

Vandaag kwam Twearn bij Devoteam langs, in het kader van 'Bedrijf van de dag'. Vorige week was mij al gevraagd te bedenken hoe ik de zin 'Werken bij Devoteam is geweldig omdat' zou gaan afmaken. Dit met de bedoeling om het op te nemen en terug te laten komen in een filmpje.

Gedurende de dag zijn de mensen van Twearn aan het twitteren, schrijven een paar blog postjes, nemen wat foto's en monteren een filmpje. Allemaal om het bedrijf van de dag te promoten. Nou had ik nog nooit van Twearn gehoord en dat zou vast ook nog heel lang zo gebleven zijn. En daar zou ik niets aan hebben gemist. Twearn is een lege hype. Ze vinden zichzelf vast heel geweldig, maar wat ze doen, dat stelt echt niets voor.

De foto's gemaakt met de iphone zijn zo wazig, dat het net lijkt of de frituurpan in de kantine aan stond. En we hebben niet eens een frituurpan!

Oja, voor de liefhebbers, het filmpje:




Ik begin te praten op 3:05

2 opmerkingen:

Ninia zei

erg leuk! Lijkt me geweldig om bij Devoteam te werken ;) Foto's wazig maar je kunt wel goed zien dat er uitgebreide lunchmogelijkheden zijn :)

Dennis zei

Wat stond er nu op het plafond geschreven?

tot gauw !