zondag 14 juni 2009

Klaar

Sinds vanmiddag vijf uur is m'n huis in Haarlem verkoopklaar.

Dit weekend zijn Ilse en ik druk bezig geweest met schoonmaken en 'opleuken' en vanaf maandag mag de makelaar aan de slag om het nieuws wereldkundig te maken, dat dit geweldige huis te koop staat.

Voor de mensen die graag meer willen zien, is er een webalbum.

En mocht je na het zien van de foto's denken: 'Dat huis wil ik hebben'.
Mijn makelaar is Mooijekind Vleut, die bereikbaar is op telefoonnummer 023 542 02 44.

5 opmerkingen:

Ninia zei

Het ziet er werkelijk geweldig uit, om door een ringetje te halen. Mooi ook al dat hout in de keuken. Veel succes met de verkoop!

Niek zei

Ongegeneerd je huis aan ons proberen te verkopen. Je hebt wel lef. :-)
En wat Ninia zegt. het ziet er geweldig uit. Het is dat ik al een dak boven mijn hoofd heb.

Wouter en Ilse zei

Wat een ontzettend mooi, knus en verzorgd huisje! Wij kunnen ons niet voorstellen dat deze lang te koop staat na al dat werk! :-)

Groetjes,
Wouter en Ilse

petra zei

Hee, wat een leuk huis zeg! Zie 'm alleen niet staan op de site van de makelaar. Klopt dat? Waar is het huis precies???

Enne: leuk dat ik jullie nog even tegen kwam in Haarlem!

Matthijs zei

Het huis zal waarschijnlijk pas dinsdag of woensdag op de site van de makelaar en Funda staan. Het is de Barendsestraat, in de wijk het Rozenprieel.