maandag 5 oktober 2009

Jarig



Vandaag viert dit blog zijn 3de verjaardag.

Op 5 oktober 2006 begon ik te fotobloggen met m'n nieuwe SonyEricsson K800i telefoon. Die mocht na een jaar al met pensioen, om plaats te maken voor blogtelefoon #2, de SE K810i. Die veranderde na een jaar van eigenaar en is nu de telefoon waarmee Ilse blogt. De C702, ook weer van SonyEricsson is nu al ruim een jaar mijn blogtelefoon. Ik ben al op zoek naar een opvolger, maar tot op heden nog geen geschikte kandidaat gevonden. Met al die verschillende telefoons is er een ding hetzelfde gebleven: Dit blog.

Ook het komende jaar verwacht ik weer zeer (on)regelmatig te bloggen.

Op naar verjaardag #4.

2 opmerkingen:

Ninia zei

ben benieuwd wat het wordt. Ik heb nog steeds de SE K800i, maar volgende maand loopt mijn abo af en ik zou wel een wat snellere willen voor internet.

Niek zei

3 jaar alweer, goh zeg.
Gefeliciteerd.