maandag 4 december 2006

Vakantie: Dag 6

Lekker gesloopt vandaag. De wanden van de inloopkast zijn nu helemaal kaal en ook het plafond is er uit. Het zal wel een poos duren voordat deze ruimte er weer helemaal netjes uitziet, want het is de laatste ruimte die ik ga herstellen.

Woensdag wil ik de douche uit de badkamer slopen en provisorisch terugplaatsen in de vandaag gesloopte inloopkast. Want ik wil de komende weken natuurlijk wel gewoon douchen als het even kan.

Morgen staan bezoekjes aan het milieuplein, de bouwmarkt, een lokale sanitairzaak en een lokale tegelhandel op het programma. Ik moet namelijk rommel kwijt, spullen hebben voor het omleggen van de waterleiding en kijken naar wat voor een moois er allemaal in de showrooms te bewonderen valt. Ookal heb ik uren op internet rondgekeken naar kranen, keramiek, afvoeren en radiatoren, uiteindelijk moet het toch ook een keer live bekeken worden.

Geen opmerkingen: