zondag 30 december 2007

Klaar!


De originele doelstelling van project 'Minder Matthijs' was om binnen een jaar 96 kilogram of minder te wegen, wat met mijn lengte van 1,96 een gezond gewicht is. Omdat ik in oktober al ver voor op schema lag heb ik toen de doelstellingen aangepast naar 96 kilo voor het eind van het jaar en 88 kilo (+/- 2KG) op 7 april. Die 96 kilogrens heb ik een anderhalve maand geleden al achter me gelaten, dus blijft er nog maar 1 mijlpaal staan voor project 'Minder Matthijs'.

Vandaag zit ik op een gewicht van 89,7 en daarmee val ik binnen de 86-90 kilo grenzen die ik in april mag wegen. Met andere woorden, ik ben klaar met afvallen en de komende drie maand is project 'Minder Matthijs' eigenlijk project 'Voldoende Matthijs'. De juiste balans vinden in eten in combinatie met een steeds intensiever wordende hardlooptraining. Maar dat is niet iets wat beperkt blijft tot het einde van project 'Minder Matthijs', maar iets waar ik de rest van m'n leven op moet blijven letten. Dus met andere woorden, project 'Minder Matthijs' is afgelopen.
Klaar!

Voor de mensen die niet zo goed zijn in hoofdrekenen, nog even de getallen:

  • Startgewicht: 121,8 kilogram

  • Totaal verloren: 32,1 kilogram

  • Tijd: Iets minder dan 9 maand (268 dagen)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Geweldig Matthijs, je hebt het toch maar gedaan en nu kijken of project Matthijs in beweging net zo goed gaat, ik reken er op
m

Niek zei

/me doet de wave
\o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/ \o\ /o/

De grote kunst is om dit te behouden. In ieder geval veel plezier met Matthijs Beweegt.

Dennis zei

Geweldig resultaat

en nu op 'Gewicht proberen te blijven' ..

Enjoy!

Anoniem zei

Chapeau!!!

Ik denk dat het hardloopschema heel goed is, op gewicht blijven is best ingewikkeld als je een paar maanden zo streng bent geweest.

Marjolein